't Zusje Terneuzen

99% van onze gasten en medewerkers geven ons een 10 als review voor gastvrijheid, behulpzaamheid, vertrouwen, kansen etc We spreken dan ook over Zusje familieleden en niet over personeel.

— Joost d'Hondt, eigenaar

't Zusje Terneuzen

 

Restaurant ’t Zusje : waar de gast weer écht gast is.
Wie even snel een hapje wil doen, is bij ’t Zusje niet aan het juiste adres. Heerlijk ongedwongen en avondvullend bourgondisch genieten. Dát is een avond bij ’t Zusje.

Gezellig samenzijn in een huiselijke, knusse sfeer en genieten van de kleine gerechtjes die je de hele avond kunt bestellen voor een vaste prijs. Bij ’t Zusje ben je thuis. “Wij bieden onze gasten een avond uit, zoals wij die zelf ook graag zien”, aldus Joost d’Hondt ondernemer van ’t Zusje Terneuzen.

Bij het horecabedrijf staat werken en ervaren in een vertrouwde en veilige omgeving centraal. Het Open Hiring HR proces waarbij iedereen binnen kan lopen voor een kennismakingsgesprek en in dienst kan komen is uniek. Tijdens corona zijn medewerkers doorbetaald en gedetacheerd bij andere bedrijven, win-win. ’t Zusje heeft het vergane uit 1900 rijksmonumentale Post- en Telegraafkantoor door het starten van hun restaurant weer in ere hersteld.

Uitgelicht SDG 7
Bijna alles is elektrisch. Zo hebben zij elektrische auto's, choppers, golfkar, scooters, kunnen gasten gratis gebruikmaken oplaadpunten voor de elektrische fiets en wordt het terras elektrisch verwarmd. In en rond het pand is de verlichting volledig voorzien van LED met bewegingsmelders. Tijdens de restauratie van het rijks monumentale pand hebben ze extra isolering aangebracht om op energiekosten te besparen en zijn er energie terugwin systemen geïnstalleerd
 

’t Zusje Terneuzen scoort op alle 17 SDG’s.