Leesclub Makkelijk lezen woensdag

3 juli 2019, van 18:30 tot 19:30 | Elke week | ZB Bibliotheek Vlissingen

Kosten: geen

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Voor iedereen die beter wil leren lezen start Taalhuis Walcheren de leesclub Makkelijk lezen.

Voor iedereen die beter wil leren lezen is er de Leesclub.

Want lezen is leuk, maar samen lezen nog leuker.
Je leert meer woorden, begrijpt de taal beter en hebt samen leesplezier.

Wanneer?
Iedere dinsdag van 10:15 - 11.15 uur
Iedere woensdag van 18:30 - 19:30 uur

Waar?
ZB| Bibliotheek Vlissingen, Spuikomweg 7 in Vlissingen.

Deelname is gratis. Voor boeken wordt gezorgd.

Aanmelden via taalhuisvlissingen@dezb.nl.

Tijdens de schoolvakanties is er geen leesclub.