Leesclub Makkelijk lezen dinsdag

24 november 2020, van 10:15 tot 11:15 | Elke week | ’t Spui, Spuistraat 6 te Vlissingen

Kosten: geen

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Voor iedereen die beter wil leren lezen start Taalhuis Walcheren de leesclub Makkelijk lezen.

Voor iedereen die beter wil leren lezen is er de Leesclub.

Want lezen is leuk, maar samen lezen nog leuker.
Je leert meer woorden, begrijpt de taal beter en hebt samen leesplezier.

Wanneer?
Iedere dinsdag van 10:15 - 11.15 uur
Iedere woensdag van 16:30 - 17:30 uur

Waar?
’t Spui, Spuistraat 6 te Vlissingen.

Deelname is gratis. Voor boeken wordt gezorgd.

Aanmelden via taalhuisvlissingen@dezb.nl.

Tijdens de schoolvakanties is er geen leesclub.